8 תשובות
למה 7 שנים?
צחקתי כלכך חזק כמעט נפלתי מהכיסא
נקווה שלא
שואל השאלה:
לא יודעת חברה שלי אמרה שעכשיו הוא ימשיך איתנו 7 שנים
הקדנציות בישראל הן 4 שנים לא 8 או 7 שנים.
זה אומר שהוא יהיה שנתיים ואז שנתיים לפיד ואז שוב בחירות.
ביבי היה מעל 7 אם אני זוכר נכון, כמה הוא היה? 12?
חייבים להגביל את זה^
נו? אמרתי שקנדציה בישראל זה 4 שנים. אין הגבלה לכמות הקדנציות כמו בארה"ב בגלל זה נתניהו היה הרבה שנים.
עדיין חייבים להגביל את הכמות שאדם אחד יכול להיות ראש ממשלה