6 תשובות
אפ אין לך רגש אליו את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד העיקר מה שרת מרגישה
אם את עושה את זה כי הוא יוצא אם מישהי זה לא בסדר, אם זה כי את רוצה זה סבבה אבל בתכלס עדיף שתהוא יהיה כבר מאחורייך ולא לקחת מישהו לריבאונד. זו דעתי... בהצלחה
שואל השאלה:
אין לי רגש אליו והתגברתי עליו ואני לא עושה את זה לריבאונד אני רוצה להמשיך הלאה אני רוצה זוגיות
אין לי רגש אליו והתגברתי עליו ואני לא עושה את זה לריבאונד אני רוצה להמשיך הלאה אני רוצה זוגיות
אנונימית
בסדר גמור
זו החלטה שלך, אם את מרגישה שאת מוכנה אז זה בסדר גמור
כן זה בסדר
באותו הנושא: