11 תשובות
שואל השאלה:
והקטע הוא שזה לוקח פחות מעמוד זה אינטגרלים וטריגו (התחלה) אז זה עדיין בשלב שזה קצר
והקטע הוא שזה לוקח פחות מעמוד זה אינטגרלים וטריגו (התחלה) אז זה עדיין בשלב שזה קצר
אין מה לעשות עדיף שתעשי קצת
ואז יום אחר תחזרי על זה
ואז יום אחר תחזרי על זה
שואל השאלה:
אבל זה לא יעזור לי אם אני אעשה קצת כי הוא שם לב אני רואה שהוא מעיר לתלמידים והוא גם לא תמיד בודק בכלל אז יש מצב שאני סתם אשאר ערה להכין זה קרה לי כמה פעמים שבאתי בלי לישון לבית ספר בקושי תפקדתי והוא אפילו לא בדק ודווקא כשאני לא מכינה הוא בודק
אבל זה לא יעזור לי אם אני אעשה קצת כי הוא שם לב אני רואה שהוא מעיר לתלמידים והוא גם לא תמיד בודק בכלל אז יש מצב שאני סתם אשאר ערה להכין זה קרה לי כמה פעמים שבאתי בלי לישון לבית ספר בקושי תפקדתי והוא אפילו לא בדק ודווקא כשאני לא מכינה הוא בודק
עדיף שתכיני מאשר לקחת סיכון שיבדוק תלמדי מרפי
לרוב שלא עושים הם בודקים
תעשי חצי ותחרטטי אותו שלא הצלחת
לרוב שלא עושים הם בודקים
תעשי חצי ותחרטטי אותו שלא הצלחת
שואל השאלה:
כן אני אכין אני פשוט אבריז משעתיים ראשונות למרות שהברזתי מהן פעם אבל לא נורא נקווה שאני אתפקד מחר כי זה יומיים על שעתיים שינה מזעזע אוף זה ממש לא בסדר שהוא ככה נותן שיעורים מראשון לשני דיי כבר לא כל החיים שלי סובבים סביב הלימודים
כן אני אכין אני פשוט אבריז משעתיים ראשונות למרות שהברזתי מהן פעם אבל לא נורא נקווה שאני אתפקד מחר כי זה יומיים על שעתיים שינה מזעזע אוף זה ממש לא בסדר שהוא ככה נותן שיעורים מראשון לשני דיי כבר לא כל החיים שלי סובבים סביב הלימודים
את חייבת לסדר שעות שינה
ותלמדי מורים למתמטיקה נותנים שיעורים בכל הזדמנות שיש להם
ותלמדי מורים למתמטיקה נותנים שיעורים בכל הזדמנות שיש להם
שואל השאלה:
נואו שיט שרלוק! אני יודעת שאני צריכה לסדר שעות שינה אבל זה גם קשור למתמטיקה כי אני מורחת את הזמן כשאני צריכה להכין את זה וגם אם זה לא בפלאפון אז אני אתחיל להתעסק עם השיער או סתם לשרבט דברים ולא כל המורים ככה נגיד יש עוד קבוצה של 5 בשכבה שלי ושמעתי שהיא גרועה אבל שהיא מתחשבת ולא נותנת להם שב בין שישי לראשון (יש 3 שעות גם בשישי וגם בראשון)
נואו שיט שרלוק! אני יודעת שאני צריכה לסדר שעות שינה אבל זה גם קשור למתמטיקה כי אני מורחת את הזמן כשאני צריכה להכין את זה וגם אם זה לא בפלאפון אז אני אתחיל להתעסק עם השיער או סתם לשרבט דברים ולא כל המורים ככה נגיד יש עוד קבוצה של 5 בשכבה שלי ושמעתי שהיא גרועה אבל שהיא מתחשבת ולא נותנת להם שב בין שישי לראשון (יש 3 שעות גם בשישי וגם בראשון)
השיעורים הם לטובתך יותר תרגול כך יהיה לך יותר קל זה סוד הניצחון את צריכה לתפוס את עצמך בידיחם
שואל השאלה:
אבל זה מלא תרגילים ואני בקושי מתפקדת ופעם קודמת עשיתי אבל בזאת שלפני לא עשיתי כי ככה לא הייתה סיבה מיוחדת אין לי פשוט משמעת עצמית בשיט ויש לי גם הפרעת קשב וריכוז מאובחנת אבל זה יש למלא אנשים למרות שזה גם מקשה בקיצור אני דחיינית אז כן
אבל זה מלא תרגילים ואני בקושי מתפקדת ופעם קודמת עשיתי אבל בזאת שלפני לא עשיתי כי ככה לא הייתה סיבה מיוחדת אין לי פשוט משמעת עצמית בשיט ויש לי גם הפרעת קשב וריכוז מאובחנת אבל זה יש למלא אנשים למרות שזה גם מקשה בקיצור אני דחיינית אז כן
הזכרת לי שגם לי יש שיעורים במתמטיקה:)
אבל לפי מה שאת אומרת אני עם בכי הייתי מכינה את השיעורים אבל מה שכן הייתי מחרטטת את העמוד הראשון מראה לו רק את זה והוא עוזב אותי
(זה מה שאני עושה)
אבל לפי מה שאת אומרת אני עם בכי הייתי מכינה את השיעורים אבל מה שכן הייתי מחרטטת את העמוד הראשון מראה לו רק את זה והוא עוזב אותי
(זה מה שאני עושה)
כדאי שתעשי חבל לדפוק את הציון 5 מתמטיקה זה חשוב
ותתחילי לעשות לך לוח זמנים
למה אבל לא הכנת ב2 הפעמים הקודמות?
ותתחילי לעשות לך לוח זמנים
למה אבל לא הכנת ב2 הפעמים הקודמות?
באותו הנושא: