4 תשובות
כי לב אדום זה כזה מסמל אהבה ולב כתום זה חברי יותר
פאדיחה נראלי
אני הייתי עושה את זה : ) ונראלי פדיחה בשבילה
כנראה הרגישה פאדיחה
באותו הנושא: