7 תשובות
אני בדיוק בדרך לבר מצווה לולל
אני לבשתי שמלה פרחונית נוחה כזאת כי אין לי כוח, את יכולה ללבוש גינס כחול/שחור עם חולצה לבנה יפה, או שמלה
מכנס ארוך וחולצה קצרה/גופייה וג'קט
גינס וחולצה
חצאית וגופייה
נו שאלת את זה כבר
אמרנו לך שיהיה קר אז שימי עליונית
אנונימית
שואל השאלה:
לשים שמלה וג'קט?
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא שאלתי את זה כבר לול
אנונימית
כן אפשרי