9 תשובות
כן
חד משמעית כן
אני בת וניסיתי להתחיל עם בן. ופה בסטיפס נתנו לי דרכים ויצא שהשפלתי את עצמי בצורה לא רגילה.. זה ככ קשה להתחיל איתם לא יכלתי להראות את הפרצוף שלי מולו איזה חודש
אנונימית
אנונימית זה לא כולם ככה אל תכלילי
הלוואי והיה לי את הביטחון האומץ והשנינות לזה אבל זה למה צריך לעבוד על זה
^^ מתי הכללתי בידיוק? דיברתי על מה שקרה לי לא על אחרים
אנונימית
אנונימית
אה טעות שלי משום מה קראתי את זה ברבים
אה טעות שלי משום מה קראתי את זה ברבים
פשוט כזה.."היי אשמח להכיר" הכי כנה שיש
גלגצקחג אני לא בן אבל בתור פאנסקסואלית זה מושך כשלבת יש יוזמה ובטחון לבוא אלי קודם
באותו הנושא: