7 תשובות
את לא קוצה להגיד בת כמה את?
שואל השאלה:
לא...
אנונימית
זה די מוזר אבל הגיוני ולגיטימי
אז פשוט תגידי שאת מעדיפה לא להגיד
חחח הייתי עושה אותו הדבר זה ממש בסדר
זה סבבה, אל תרגישי רע