15 תשובות
כןכן אני מתכתבת כרגע בהודעות רגילות אני מרגישה אמריקאית פתאום
האמת זה דיי כיף לי
לא. מוזיקה >> כל דבר
אכן
חבל שטיקטוק לא קרס, למה הרשתות החברתיות שאני אוהבת קרסו אוף
חבל שטיקטוק לא קרס, למה הרשתות החברתיות שאני אוהבת קרסו אוף
לא
אבל התגלה לי שאינסטגרם ו וואצאפ הם תוכנות פייסבוק
אבל התגלה לי שאינסטגרם ו וואצאפ הם תוכנות פייסבוק
אמאלה כן אני משועממת כל כך
כל כך אני רוצה ללכת לישון עכשיו למרות שאני לא עייפה כדי לקום מחר בבוקר ולראות שהכל חזר לקדמותו
אנונימית
בוקר טוב אליהו
אנונימי
אתם מגזימיםם האמת זה ממש מגניב
להתנתק קצת מהאפליקציות האלה
רק חבל שטיקטוק לא קרס גם
להתנתק קצת מהאפליקציות האלה
רק חבל שטיקטוק לא קרס גם
אנונימית
מרגישה ריקנות מטורפת חח
בוקר טוב rue
כן אני בטיקטוק פשוט צופה בלייב של מישהו
גםאני
גם אני גיליתי את זה לפחות יש את סטיפס
זה עצוב לי ומעצבן
באותו הנושא: