4 תשובות
זה בסגנון מסנג'ר
רק עם משחקים
אנשים היו משתמשים בזה לפני בערך 15 שנה
רק עם משחקים
אנשים היו משתמשים בזה לפני בערך 15 שנה
כמו ווצאפ רק ישן
זה תוכנה מסרים ישנה
זה הקודם לווצאפ ופיסבוק וכל אלה החדשים שיש פשוט ברשת
היום כבר לא כזה משתמשים לדעתי
זה הקודם לווצאפ ופיסבוק וכל אלה החדשים שיש פשוט ברשת
היום כבר לא כזה משתמשים לדעתי
תוכנת מסרים ישנה שהיו משתמשים בה פעם
באותו הנושא: