4 תשובות
אני הייתי שנה עם מורה גרועה רצח עד שהחליפו אבל זה לא כזה נוראי אם אתה מתעניין במקצוע
לדעתי כן
אני הייתי עוברת, אבל זה תלוי מה אתה אוהב
תלוי לאיזה מגמה את יותר מתחברת או יותר מעניינת אותך