8 תשובות
אופי, אין לי המון במה להתגאות במראה
אני ממש מכוער ואני שונא את האופי שלי סוו...
את היופי אני לא סובל את עצמי
אופי.
אוהבת את שניהם
אבל ברור שאת האופי, כי זה מי שאני.
שואל השאלה:
הלוואי והייתי מסוגלת לאהוב את האופי שלי באמת ההרגשה הזאת של להתחרט על כל דבר שאני אומרת...
אנונימית
אני שונאת את שניהם