5 תשובות
לדבר יותר.
בואי נתחלף ^-^ 3>
שואל השאלה:
אבל לפני השיעור נגיד אני לא מדברת ואז שקוראים בשם שלי יוצא לי קול נורא כי לא דיברתי, אין לי עם מי לדבר או משהו
אבל לפני השיעור נגיד אני לא מדברת ואז שקוראים בשם שלי יוצא לי קול נורא כי לא דיברתי, אין לי עם מי לדבר או משהו
שואל השאלה:
דאדי נאגיטו
בוא נתחלף!! 3>
דאדי נאגיטו
בוא נתחלף!! 3>
כעכעכע יאללה מתחלפים d; ^-^
באותו הנושא: