11 תשובות
צאחלה ופרחה זה לא בדיוק אותו הדבר..
אני משתמשת יותר בצאחלה
אנונימית
מה ההבדל בין 2 המושגים אשמח להכנס לעיניינים
שואל השאלה:
אנשים פרחה זה הדיבור מה זה צחלה זה נשמע פשוט רע אפילו בשבילהן
אנונימית
צאחלה
אני משתמשת בפשוט "ילדה מסכנה"
אנונימית
פרחה, אני מהדור שצ'אחלה היה מושג לא קיים
צ'אחלה
צאחלה
צאחלה
פרחה