14 תשובות
אני שרפה עליו יואן זה כל כך מצחיק
בגדול אני מנגן לפי שמיעה
אני מסתכל על זה לא ראיתי את זה
שואל השאלה:
כןן
אנונימית
^ כן, גם אני חשבתי, הוא כנראה כיוון את היוקללה חצי טון למטה, או שהסרטון פשוט לא מציג את מה שהוא באמת מנגן. אבל כן, השיר בסולם b major. אין כאן אקורד c
והאקורד הראשון הוא b אז אני מניח שהשני יהיה f#
שואל השאלה:
אה אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
יש אופציה לשים קאפו או משהו במקום לכוון שונה?
אנונימית
לא, סולם b major הוא חצי טון נמוך יותר מc major. להעלות ב11 חצאי טונים עם קאפו זה לא ריאלי במיוחד
דיי אני שרוף עליו אני עוקב בטיק אין עליו
האקורדים לא נשמעים מסובכים, זה כנראה c major או e minor או משהו.
עריכה: האקורד הראשון הוא b, זה בסולם b major
(האקורדים האפשריים הם b, c#m, d#m, e, f#, g#m, a#dim)
שואל השאלה:
כע הוא הוסיף מאוחר יותר בהתחלה לא היה
אנונימית
שואל השאלה:
בסרטון רואים שהוא מנגן c באקורד הראשון
אנונימית
שואל השאלה:
אה חבל
אנונימית
בתיבת המידע יש קישור לאקורדים