7 תשובות
אתה מתכוון מערכת החינוך?
לא.
שואל השאלה:
כן , סליחה מערכת החינוך
כן , סליחה מערכת החינוך
לא
תלוי באיזה נושאים, אני לא מסכימה עם הרוב אבל.
מערכת החינוך בארץ נוראית.
אני מתקשה להבין, למה כלכך הרבה חומר נמשך על כלכך הרבה שנים ובשכבות הצעירות לא מלומד כמו שצריך? למה הכיתות לא מתחלקות לרמות שונות? ברור שיש תלמידים שזקוקים ליותר חזרה ומתקשים ויש כאלה שרק רוצים להתקדם, למה לחלק את זה רק במתמטיקה ואנגלית? בגלל זה המון ילדים שמתקשים מדרדרים בכלכך הרבה צורות וילדים שמתקדמים תקועים מאחורה.
עוד משהו נוסף, למה צריך ללמוד כלכך הרבה זמן מקצועות שאני לא אוהב? מילא רקע אבל 12 שנים של המקצועות האלה, במקום לפתוח מגמות בחטיבת הביניים
אני מתקשה להבין, למה כלכך הרבה חומר נמשך על כלכך הרבה שנים ובשכבות הצעירות לא מלומד כמו שצריך? למה הכיתות לא מתחלקות לרמות שונות? ברור שיש תלמידים שזקוקים ליותר חזרה ומתקשים ויש כאלה שרק רוצים להתקדם, למה לחלק את זה רק במתמטיקה ואנגלית? בגלל זה המון ילדים שמתקשים מדרדרים בכלכך הרבה צורות וילדים שמתקדמים תקועים מאחורה.
עוד משהו נוסף, למה צריך ללמוד כלכך הרבה זמן מקצועות שאני לא אוהב? מילא רקע אבל 12 שנים של המקצועות האלה, במקום לפתוח מגמות בחטיבת הביניים
אני לא מסכים כמעט עם כלום, אני לא מבין בנושא הרבה בכלל אבל קל להבחין מערכת החינוך בארץ היא זבל
באותו הנושא: