4 תשובות
אני לא כלכך מבינה אבל אם זה כבר ירד אולי כדי לך להשתמש במשהו אחר יותר עדין שמתאים לפצעונים אבל אני לא חושבת שצריך
אנונימית
תנסה תקופה לא לשים ולראות איך זה משפיע, שלא תשים סתם. ואם אתה רואה שאתה תלוי בזה אולי כדאי להתייעץ עם רופא עור לטיפול שיעזור לטווח ארוך
שואל השאלה:
זה לא שאין לי אקנה פשוט הבנזויל הוריד אותו, אז להמשיך לשים במקום לחכות שיחזור?
זה לא שאין לי אקנה פשוט הבנזויל הוריד אותו, אז להמשיך לשים במקום לחכות שיחזור?
אנונימי
למה? אם אין צורך אין סיבה
באותו הנושא: