15 תשובות
אחותי קיבלה היום
והיא 2004
לא למה ילידי דצמבר צריכים לקבל?
נולדתי ב22 לדצמבר אני אמור לקבל?
נולדתי ב11.11.2005
ואני בכיתה י יש מצב אני אקבל?
אנונימית
גם אני כיתה י
^ זה לא מבאס אותך שאת הכי גדול/ה מהכיתה שלך? אותי זה מבאס
אנונימית
ספרי לי על זה כולם קטנים ממך קוראים לי מוזר וזה ממש פןגע חח
כן וגם כולם מתנהגים בוגרים ואני מרגישה מוזר שאני אם התנהגות ילדותית טיפה ואני בת 16 והם 14/15
אנונימית
חח יש לך חשבון שנמשיך את השיחה בפרטי יכןל להיות שיורידו לי נקודןת על דברים שלא קשןרים לשאלה
רגע את יודעת אם קיבלו ילידי יולי 2005?
אני עדיין לא אם אנמ אקבל אשלח לך הודעה
שואל השאלה:
יש כאלו בגיל שלנו שכבר קיבלו
שואל השאלה:
מה פתאום עוד שנה עוד 4 חודשים אני אמורה לצאת עם הבית ספר לצו ראשון
שואל השאלה:
אז לא יודעת אצלך אבל כולם מקבלים לא רק מהבית ספר שלי
שואל השאלה:
אני שואלת כי מלא קיבלו מכתבים ואני לא קיבלתי, פשוט אני בלי קשר הולכת עם הבית ספר אבל עדיין מקבלים מכתב