15 תשובות
בלי סיבה זה להיות בן אדם אכזר ומגעיל
אם יש לזה סיבה שהוא רוצה להרוג אותך
תהרוג אותו ומהר
כי זה מספק
אנונימית
מזלזלים בחיי אדם.
סתם נו בטח יש להם סיבה או שהם סתם פסיכופתים משוגעים
אנונימית
זה פשוט זלזול וחוסר כבוד, מי שלוקח מאחרים את הזכות לחיות אין לו את הזכות לחיות מבחינתי.
שואל השאלה:
^^אבל מה הסיבה יכולה להיות? שנאה? כסף? ברצינות איך אתה מגיע למצב מורלי שאתה רואה את זה כשווה את זה?
יש פעמים שיש סיבה ויש פעמים שלא
יש אנשים שזה נותן להם סיפוק והנאה
יש אנשים שעושים את זה מאבל
יש אנשים שעושים את זה מנקמה
יש אנשים שאוהבים לצפות באנשים בשניות האחרונות שלהם כשהם מתחננים לחיות
ויש אנשים שרצחו פעם אחת וזה סיפק אותם אז הם פשוט המשיכו
יש כמה סיבות המובילות אותם לביצוע עבירה פלילית זאת:
1. גאולת דמים, כלומר שבן אדם הורג מישהו אחר בתור נקמה על כך שהמישהו הזה גם הרג מישהו אחר
2. עוינות קיצונית כלפי כלפי דעות של מישהו, זה למשל למה רבין נרצח

בנוסף, לעיתים זה אף לא מסיבה אישית אלא מסבילה מאי-שפיות
שואל השאלה:
^^וטפ רציני עכשיו???
כמובן
יש אנשים שאוהבים לרצוח
שואל השאלה:
איך אפילו מגיעים למצב כזה
שואל השאלה:
לול טוב אחי
אנשים צוברים טינה
אנשים סוציופתים
אנשים פסיכופתים
ואנשים מזוכיסטים
שואל השאלה:
מזוכיסט זה לא מישהו שאוהב לסבול?
אני חושב שהתכוונת סדיסט..?
כןכן סדיסט טעות שלי