2 תשובות
אין מה לעשות זה החיים. זה מעגל בלתי פוסק של דברים שמתחילים ונמשכים ונגמרים. זה ככה ברזולוציה הכי נמוכה וברזולוציה הכי גבוהה.
כל דבר שמסתיים , מחזק אותך לדבר הבא , אלו מה שהחיים נותנים לנו כדי שזה יחזק אותנו באופי , בצורת חשיבה , בהכל
ותמיד משהו חדש מגיע , וחדש זה תמיד יותר טוב
אני מבטיחה לך שיהיה בסדר:)