15 תשובות
לא זה ולא זה
שואל השאלה:
יש לי טלגרם ויוטיוב אם נחשב
אנונימי
זה לא מוזר
את כרגע בסטיפס..
שואל השאלה:
וסטיפס
אנונימי
וכמו שנוטבודהה אמר.
לאף אחד לא באמת אכפת אם אין לך
אתה בסטיפס, טלגרם יותר קרוב לוואטסאפ ויוטיוב זה לא רשת חברתית
מה מוזר בזה לא ביג דיל
e1a
טוב להיות ככה.
טוב הזה שמעליי תמיד צודק
זה בסדר
שמעי יש לזה השפעה מסויימת, אי אפשר להתכחש לזה שזה חריג ביחס לרוב בני הגיל שלך ושיש הרבה דברים שיהיו חלק מהעולם שלהם אבל מהעולם שלך לא. אם זה טוב? לכל אחד טוב משהו אחר, אם זה לא משהו שמעניין אותך ואת לא רוצה שזה יהיה חלק מהחיים שלך אז אין עם זה שום בעיה.. כולנו מוזרים באופן כזה או אחר, זו לא בושה.תעשי מה שטוב לך בקיצור:)
זה ממש טוב
לא משנה