6 תשובות
בעיקרון אי אפשר לשלוט על הרגשות אז אני לא אכעס עליה או משהו..
שואל השאלה:
היא יודעת שהוא הקראש שלכן
שואל השאלה:
^^ הוא דיבר איתי על זה ורצה שנצא אבל זה היה פחות מתאים באותה תקופה
והיום נראה לי שהוא ממש בקטע שלה
בואי רק נגיד שזה לא היה נגמר טוב.
אומרת לה שגם אני בקטע שלו ומנסה לדבר איתה על זה יפה ולא בעצבים
קרה לי כבר, רבנו ואז השלמנו כשהפנמנו שמדובר במטומטם