6 תשובות
שואל השאלה:
אני מקווה שיבינו אותי
אני מקווה שיבינו אותי
אנונימי
הייתי עוזרת, אבל השיא שלי זה שתיים וחצי דק' בערך, אז אתה יותר טוב ממני, סורי❤
שואל השאלה:
א. תודה רבה
ב. אני ממש לא חושב שאני יותר טוב ממך אני גם יחסית חדש בכל העניין הזה של קובייה הונגרית וגם רוצה להשתפר אבל ממש תודה :)
א. תודה רבה
ב. אני ממש לא חושב שאני יותר טוב ממך אני גם יחסית חדש בכל העניין הזה של קובייה הונגרית וגם רוצה להשתפר אבל ממש תודה :)
אנונימי
היי אנונימי, הגעתי כבר לסאב 30 אני חושב אז נראה לי שאוכל לעזור :). חשוב שתדע finger tricks (קשה לי להסביר מה זה. כדאי שתחפש). בגדול אני סיגלתי לעצמי finger tricks בלי ללמוד את זה באופן מסודר ולכן הם גם לא ממש מקצועיים. כדאי שתחפש סרטון שמסביר את זה. עכשיו לשיטה, אתה צריך לדעת לסדר את הקרוס ישירות על הצד הלבן ולא בצורה של "דייזי", גם לזה מומלץ שתלמד כמה מצבים מסרטונים. חשוב לציין שצריך לסדר את כל הcross pieces במיקומים הנכונים אחת ביחס לשניה בלי קשר למרכזים מעליהן ורק בסוף ליישר אותן עם המרכזים. בנוגע לשלב הבא, f2l, תחפש תחילה סרטון של intuitive f2l ולאחר שאתה מבין את העקרון תחפש דף עם אלגוריתמים. אין צורך לזכור אותם לפי האותיות אלא רק להבין את העיקרון, זה יהיה לך יותר ברור כשתנסה בעצמך. בנוגע לשלב האלגוריתמים, זה ממש לא מסובך ללמוד 2look oll ו 2look pll . תחפש איזה דף עם האלגוריתמים האלו (אני נעזרתי בעיקר בדף שהגיע עם הקובייה שלי) ותוך כיומיים אתה כבר תשתלט על זה.
כמקור למידע אני ממליץ על ערוץ היוטיוב j perm. זה ערוץ מעולה ויש לו סרטון על כל אחד מהשלבים שפירטתי ובסרטון של f2l יש לו גם קישור לpdf עם אלגוריתמים.
מעבר לשכלול השיטה חשוב מאוד שתתאמן הרבה, אני חסר חיים כמעט לחלוטין ולכן אני חורש שעות על הקובייה.
דבר אחרון, כדי להכריח את המוח שלך לפתור מהר יותר, תנסה לכבות את המחשבה ולתת לידיים לפתור לבד. זה מפעיל את זכרון השרירים שלך שהוא מהיר יותר מזכרון מרחבי או שמיעתי.
בהצלחה!
כמקור למידע אני ממליץ על ערוץ היוטיוב j perm. זה ערוץ מעולה ויש לו סרטון על כל אחד מהשלבים שפירטתי ובסרטון של f2l יש לו גם קישור לpdf עם אלגוריתמים.
מעבר לשכלול השיטה חשוב מאוד שתתאמן הרבה, אני חסר חיים כמעט לחלוטין ולכן אני חורש שעות על הקובייה.
דבר אחרון, כדי להכריח את המוח שלך לפתור מהר יותר, תנסה לכבות את המחשבה ולתת לידיים לפתור לבד. זה מפעיל את זכרון השרירים שלך שהוא מהיר יותר מזכרון מרחבי או שמיעתי.
בהצלחה!
היה לי חבר בתיכון שהיה פותר בעשר שניות בערך (משו כזה)
אבל אני אישית ממש גרוע בזה
אבל אני אישית ממש גרוע בזה
^לול עם כל המגילה שכתבתי יש לך חבר מהיר פי שלוש ממני
באותו הנושא: