6 תשובות
כשקיבלתי הרעלת מזון הייתי בבית חולים
הלכת לבדוק את זה?
הלכת לבדוק את זה?
שואל השאלה:
לא זה קרה לפני כמה שעות
לא זה קרה לפני כמה שעות
אנונימית
תקשיבי תלכי לרופא היום בבוקר או למוקד חירום עעשיו טרם או משהו
ותקפידי לשתות
ותקפידי לשתות
שואל השאלה:
זה כזה מסוכן שצריך מוקד חירום?
זה כזה מסוכן שצריך מוקד חירום?
אנונימית
את טוענת שאת מקיאה את עלולה להתייבש
תנסי לשתות לבנתיים עם מזרק או קשית לאט לאט
מחר תלכי לרופא אבל אם את ממש על הפנים לכי למוקד חירום
אני חטפתי הרעלת מזון בבית מלון וישר שלחו אותי למיון גם היה לי מה שתיארת אבל זה לא בהכרח תצטרכי בית חולים לכן כדאי ללכת לרופא מחר אבל אם את מרגישה ממש גרוע אז תלכי למוקד חירום
תנסי לשתות לבנתיים עם מזרק או קשית לאט לאט
מחר תלכי לרופא אבל אם את ממש על הפנים לכי למוקד חירום
אני חטפתי הרעלת מזון בבית מלון וישר שלחו אותי למיון גם היה לי מה שתיארת אבל זה לא בהכרח תצטרכי בית חולים לכן כדאי ללכת לרופא מחר אבל אם את מרגישה ממש גרוע אז תלכי למוקד חירום
לא זה לא מסוכל עוד זה לא נמשך יותר מ2-3 ימים.
לשתות מים בלגימות קטנות.
לא לאכול ירקות ופירות זה רק מחמיר את זה
לאכול מאכלים בלי הרבה סיבים (למשל צנימים עם גבינה) ולאכול רק אם את ממש ממש רעבה
לשתות מים בלגימות קטנות.
לא לאכול ירקות ופירות זה רק מחמיר את זה
לאכול מאכלים בלי הרבה סיבים (למשל צנימים עם גבינה) ולאכול רק אם את ממש ממש רעבה
אנונימית
באותו הנושא: