התחברות הרשמה

לסיים תואר שני בגיל 25 זה סבבה ?

8 באוקטובר 2021, 15:40
לימודים אקדמייםתואר ראשון    
7 תשובות
כן ברור
~לייסטר~
זה פצצה
t
tree
ברור
לי יש תואר בלישון בגיל הזה
אנונימית
מעולה
י
יורקשייר טרייר
כן, זה מעולה!
ח
חתיך_מאוד69
סבבה לגמרי
ה
היי לכולכם
כן, זה מצוין!
א
אברא כדברא
באותו הנושא:
לסיים תואר ראשון בגיל 22 זה סבבה?
לסיים תואר ראשון בגיל 30 זה מאוחר ?
לסיים ספר של 380 עמודים בארבעה ימים זה סבבה?
לסיים תואר בגיל 23 זה מוקדם?
לסיים תואר בגיל 26 זה יפה או מאוחר ? מה אתם חושבים?
לסיים תואר ראשון בגיל 25 זה לגיטימי או מאוחר מאוד ?
לסיים תואר ראשון בגיל 25 זה נחשב לזקן?
זה מאוחר לסיים תואר בגיל 29-30 ?
מתחילה תואר בגיל 22.5 זה סבבה?
אם אני אתחיל ללמוד תואר בגיל 22 זה סבבה?
זה פדיחות לסיים יב' בגיל 19? (אני בת)