14 תשובות
מצחיק, סוואג, אפשרי, איזו יפה את, פריקי, ואורי היקר אבל זה סיפור ארוך
" אני ככ יפה"
"כיאילו"
" טוב"
"אופ"
"חגמגחגמגח"
''איף'' ''כאילו'' ''וואי''
"שתוק/שתקי"
תמיד ששואלים אותי איך עושים את זה או איך את מצליחה ודברים דומים
אני תמיד עונה:"עם חיוך והמון מוטיבציה"
שונאים אותי בגלל זה חחח
שאומרים לי תודה אני אומרת מה תודה תתפשט/י
יש אנשים שיגידו שזה פוקס תאמין שזה סקילס
מה הבעיה קחו סנו
הוא המלך הוא המלך(ספונדר)
חור תחת שוחה(ספונדר)
אני שונאת אנשים
גועל נפש
אוףף
חיימשלי בלב
מה קורה כפרות
אני שונאת מתמטיקה

זה בגדול זה..
כאילו
כזה
אני תמיד אומרת הגיוני


זה מאוד לא הגיוני
טכנית
כיף כיף כיף
(שם של מישהי) המלכה
תותח/ית
אוקיי
כשחברה שלי אומרת לי שש אני אומרת לה שעה שבועית
יותר מילים שאני אומרת באופן קבוע נגיד "קיצר"
כן כל פעם כשקשה לי אני אומר "אללה" כי הוא עוזר לי להתמודד עם מצבים