10 תשובות
לא זה מזעזע וכן זה בסדר שאת כועסת
איכ ממש לא בסדר
תנסי לברר למה היא עשתה את זה
תנסי לברר למה היא עשתה את זה
בטח שתכעסי זה ממש ממש מגעיל מצידה
לגיטימי לגמרי, הייתי שוקלת בכלל קשר עם חברה כזאת כי לא נשמע שהיא חברה אמיתית
קודם כל זה בעיה שלה וזה בסדר גמור שאת כועסת, כי 40 דקות נסיעה זה הרבה מאוד בשביל לנסוע לחברה ואז שהיא תבריז לך
את צודקת לגמרי ואני מבינה אותך /:
את צודקת לגמרי ואני מבינה אותך /:
ברור לגיטימי זה הזמן שלך שהפסדת וחיכית לה היא ביקשה סליחה לפחות כי אני הייתי רבה איתה
ברור שתכעסי!! לא עושים דברים כאלה זה כמו חברה שלי (לשעבר) יצאה בלעדיי ולא הזמינה אפילו אני בכלל לא יוצאת איתה בגלל זה תקשיבי תתרחקי מבנות כאלה ותדברי איתה על זה
שואל השאלה:
היא ביקשה סליחה במין ציניות כזה, לא נשמע שהיא באמת התכוונה לזה.
היא ביקשה סליחה במין ציניות כזה, לא נשמע שהיא באמת התכוונה לזה.
אנונימית
זה לא בסדר להבריז וללכת במקום עם חברות למסעדה,היא לא צריכה לשקר,תנסי לדבר איתה לגבי זה.
הייתי מנתקת איתה קשר