5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
אה הבנתי סליחה, אז כדאי שתמנע מלדבר איתם, כי היא גם ככה לא מרגישה בנוח עם זה איתם, וכשכל פעם שהיא נפגשת איתם אז לפני שתזכיר לעצמה במחשבה שהיא צריכה לדבר איתם בזכר
שואל השאלה:
לא היא פשוט מתבלבלת, היא לא רוצה עוד לצאת מהארון כי הם יקבלו את זה ממש לא טוב
לא היא פשוט מתבלבלת, היא לא רוצה עוד לצאת מהארון כי הם יקבלו את זה ממש לא טוב
אנונימי
נראה לי שהיא כבר סוג של יצאה מולם מהארון, היא פשוט צריכה להבהיר להם שככה היא רוצה שיפנו אלייה, ושיכבדו את זה
אין לי ממש עצות כי היא מדברת על עצמה בלשון נקבה כי ככה היא שלמה עם עצמה
היא צריכה להיות שלמה עם עצמה גם בסביבת אחרים ולהבין שמי שלא ישאר בסביבתה רק בגלל שמגדר שלה לא תואם את המין שלה
היא צריכה להיות שלמה עם עצמה גם בסביבת אחרים ולהבין שמי שלא ישאר בסביבתה רק בגלל שמגדר שלה לא תואם את המין שלה
באותו הנושא: