8 תשובות
בנות - הילה כי עדי זה שם חרוש כבר.. וגם כי אני אוהבת יותר הילה
בנים - שחר למרות שאת שתי השמות לא אהבתי..
אנונימית
שחר עדי
הילה ושמות לבנים אני מעדיפה אישת עומרי אבל זאת בחירה שלך!
עדי ושחר.
לדעתי מעיין זה שם של בת
מהבנות לפי דעתי הילה ומהבנים שחר:)
עדי (לא סגורה על עצמי.) ושחר
אנונימית P:
בנות-עדי
בנים-שחר