התחברות הרשמה

מתכננים ללכת לארקייד בתור דייט אבל זה לא מרגיש מספיק, לאן עוד כדאי ללכת בנוסף לזה?

10 באוקטובר 2021, 01:56
בילוייםדייטיםעצותרומנטיקה    
4 תשובות
שואל השאלה:
סביר להניח שנלך לאכול אחרי זה אבל עדיין משהו מרגיש חסר
אנונימי
באולינג? סרט? פיצה?
H
Happy Soviet Man
באולינג יכול להיות טוב וכיף
סרט גם
לייזר טאג
M
Mazush
זה מעולה לדייט
E
Elizabeth :)
באותו הנושא:
מתי אתם מתכננים ללכת לישון? ומתי תקומו?
באיזה שעה אתם מתכננים ללכת לישון היום?
דייט שני - סרט,ארקייד וגלידה, נשמע טוב או פחות?
מתי אתם מתכננים ללכת לישון?
מה אתם חושבים על לצאת לסרט בתור דייט ?
אתמול בלילה חלמתי על ארקייד ואני הולכת באמת לארקייד למה חלמתי?
אם הייתם בדייט והבחור/ה היה אומר שהוא/היא אתאיסט זה היה מוריד לכם בתור מאמינים?
מתי אתם מתכננים ללכת לישון?
סרט בתור דייט ראשון
אני יוצאת עם מישהו ביישן לדייט,יש לכם עצות בתור בנים ביישנים?
אם אני ווחברים שלי מתכננים ללכת לטיול ביום השואה