6 תשובות
תבריזי ותילכי לבית שלך
שואל השאלה:
אין לי כוח לחיות יותר וואו
אין לי כוח לחיות יותר וואו
אנונימית
פשוט אל תחשבי על מה שמוריד לך את המצב הנפשי שלך ואז אולי תרגישי יותר טוב,בכל מקרה בישבילך,אם אין לך כוח יותר אז תבריזי ותילכי לבית שלך
מה איתך?
את בסדר ?
הי יקרה,
קראתי עכשיו את הפוסט שלך מלפני מספר ימים. מצליחה לשמוע גם מבעד למסך המחשב את הכאב, היאוש..נשמע שאת מתמודדת עם יותר מחזית אחת, גם הנפשית וגם מול בית ספר, אולי גם הבית. אני מתארת לעצמי כמה כוחות נפש צריך לשם כך..
בחרת לעלות כאן בפוסט, לשתף, לפרוק, לנסות להעזר. כל כך חשוב ומשמעותי לא להשאר עם זה לבד. אפשר וצריך להעזר.
אני מתנדבת בסה"ר, סיוע והקשבה ברשת.
לאחרונה עלה פודקסט שנקרא "לא טוב לי", שם תוכלי למצא מידע שאולי יוכל לסייע לך, להקל ולו במעט. הנה הלינק:
https://sahar.org.il/podcasts/
כמו כן, מזמינה אותך לצ'ט שלנו, שם תוכלי לשוחח באופן אישי ואנונימי עם אחד מהמתנדבים שלנו. תוכלי לשתף, לשאול, לפרוק ובעיקר לא להשאר עם זה לבד.
מחכים לך.
שלך,
מתנדבת בסה"ר
קראתי עכשיו את הפוסט שלך מלפני מספר ימים. מצליחה לשמוע גם מבעד למסך המחשב את הכאב, היאוש..נשמע שאת מתמודדת עם יותר מחזית אחת, גם הנפשית וגם מול בית ספר, אולי גם הבית. אני מתארת לעצמי כמה כוחות נפש צריך לשם כך..
בחרת לעלות כאן בפוסט, לשתף, לפרוק, לנסות להעזר. כל כך חשוב ומשמעותי לא להשאר עם זה לבד. אפשר וצריך להעזר.
אני מתנדבת בסה"ר, סיוע והקשבה ברשת.
לאחרונה עלה פודקסט שנקרא "לא טוב לי", שם תוכלי למצא מידע שאולי יוכל לסייע לך, להקל ולו במעט. הנה הלינק:
https://sahar.org.il/podcasts/
כמו כן, מזמינה אותך לצ'ט שלנו, שם תוכלי לשוחח באופן אישי ואנונימי עם אחד מהמתנדבים שלנו. תוכלי לשתף, לשאול, לפרוק ובעיקר לא להשאר עם זה לבד.
מחכים לך.
שלך,
מתנדבת בסה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: