6 תשובות
אני בת אבל עדיין אענה
כן, כי זה לא משנה לי מה הלבוש שלה, יותר אכפת לי מהאופי
כן. לבוש אפשר לשנות , אופי פחות
שואל השאלה:
למה לשנות זה לא יפה לדעתך? חח סתם תודה (: ^
אנונימית
אני בת ומעוניינת לענות
כי חוקים נועדו בשביל שנשבור אותם
ולשאלתך, כן וודאי
הלבוש הוא לא מה שחשוב לי תלוי איך היא נרית אם היא יפה לטעמי אתחיל איתה
אנונימי