5 תשובות
את רוצה להגיד שבנט בעצם מנסה להחדיר לחיסונים רעל ובגלל זה כשהוא כרגע ראהמ החיסונים לא מועלים?
גם כשביבי היה אנשים מתו מהחיסון.
שואל השאלה:
חחח לא
שואל השאלה:
פשוט החיסונים עבדו שביבי היה ראהמ ועכשיו בנט ראהמ והחיסונים הפסיקו לעבוד
זה לא עובד ככה...
שכחת שהוירוס השתנה...
באותו הנושא: