5 תשובות
את רוצה להגיד שבנט בעצם מנסה להחדיר לחיסונים רעל ובגלל זה כשהוא כרגע ראהמ החיסונים לא מועלים?
גם כשביבי היה אנשים מתו מהחיסון.
גם כשביבי היה אנשים מתו מהחיסון.
שואל השאלה:
חחח לא
חחח לא
שואל השאלה:
פשוט החיסונים עבדו שביבי היה ראהמ ועכשיו בנט ראהמ והחיסונים הפסיקו לעבוד
פשוט החיסונים עבדו שביבי היה ראהמ ועכשיו בנט ראהמ והחיסונים הפסיקו לעבוד
זה לא עובד ככה...
שכחת שהוירוס השתנה...