8 תשובות
שמע גם אני קיבלתי ציון ממש זבל, ברור שיש דרך לשפר..יש עוד אינסוף מועדים ואתה תמיד יכול לגשת לאחד נוסף..
יש עוד מועד בדצבמר, ממליצה להתחיל להתכונן
יש עוד מועד בדצבמר, ממליצה להתחיל להתכונן
אני גם לא סיימתי את החיבור והלך לי לא משהו, הכל טוב אני מניח שאתה תלמיד תיכון תקן אותי אם אני טועה ושיש לך עוד זמן לשפר
תנסה שוב (?)
שואל השאלה:
תלמיד תיכון אבל השאיפה היא כמעט 200 נקודות יותר זה לא נראה לי אפשרי. והבאסה זה שהבגרויות שלי ממש טובות...
תלמיד תיכון אבל השאיפה היא כמעט 200 נקודות יותר זה לא נראה לי אפשרי. והבאסה זה שהבגרויות שלי ממש טובות...
אנונימי
אני מבין אותך כל כך, קיבלתי מתחת ל-600 במבחן כשבמקור רציתי מעל 700.
זה היה מאוד קשה, אבל אם זה ממש חשוב לך תנסה לעשות מועד ב', אני ויתרתי כי זה דרש ממני יותר מדי אנרגיה ממה שאני יכול לתת.
זה היה מאוד קשה, אבל אם זה ממש חשוב לך תנסה לעשות מועד ב', אני ויתרתי כי זה דרש ממני יותר מדי אנרגיה ממה שאני יכול לתת.
^^אפשרי אפשרי
אתה פשוט צריך לחרוש. קראתי על מישהו שקיבל 790 ומשהו, הוא פשוט קרא באנגלית כל יום ותירגל מילים שעה שעתיים כל יום. זה הסוד להשתפרות רצינית בסופו של דבר
מבין אותך חרשתי כל הקיץ לזה וציפיתי לציון הרבה יותר גבוה אין לי את האנרגיות לעבור את זה שוב. וזה גם לא מספיק לי לעתודה
באותו הנושא: