4 תשובות
סבבה אז במבחן שיהיה תוציאי את הציון הכי טוב שאת יכולה.. בכל בית ספר זה שונה, אצלנו היה צריך להוציא מעל 85
שואל השאלה:
עוד לא היו מבחני הקבוצות
עוד לא היו מבחני הקבוצות
אם עוד לא היו המבחנים של ההקבצות את צריכה להצליח בהם.. אם את כבר בהקבצה ב פשוט תבקשי מהמורה לעלות ומה אפשר לעשות בשביל זה (:
תשאפי להכי גבוהה! ואם יחליטו להעלות אותך הקבצה אז יעלו
באותו הנושא: