9 תשובות
הגיוני גם לי היה
כן
היה לי גם חום
ברור זאת תופעת לוואי מאוד נפוצה
כן זה לגיטימי זה מראה שהחיסון עובד אצלך בגוף
כן, זה הגיוני. גם לי היה חום אחרי החיסון