12 תשובות
מן הסתם מאוד שונים..
שונים ב180 מעלות
אנונימי
.
שואל השאלה:
תוכלי לנסות לפרט כמה ואיך שונים ואם אתם חושבים שהייתם מאמצים את כל הנורמות המגדריות ההפןכות נגיד גברים שהיו נשים לק עקבים וכאלה?
תוכלי לנסות לפרט כמה ואיך שונים ואם אתם חושבים שהייתם מאמצים את כל הנורמות המגדריות ההפןכות נגיד גברים שהיו נשים לק עקבים וכאלה?
אנונימי
לא יודעת איך לחשוב על זה אפילו
היו שונים בשיטט
תמיד עניין אותי איך מחזיקים את עצמך מלהתחרמן מול כל העולם ואשתו.
תמיד עניין אותי איך מחזיקים את עצמך מלהתחרמן מול כל העולם ואשתו.
ואוו הכי ההיפך בעולם
יותר טובים
אנונימית
אחרת לגמרי- כנראה שהיה יוצא לי לפגוש אנשים שונים, לקבל יחס שונה, אולי תחביבים שונים, מה שהיה משפיע על איך שאצא בסוף
אנונימי
אני חושבת שהיה לי יותר טוב להיות גבר מאשר אישה
לא היו מטרידים אותי -לרוב.
החיים כנראה היו מעניינים.
לא היו מטרידים אותי -לרוב.
החיים כנראה היו מעניינים.
אנונימית
שונה לגמרי וואו
רעים
באותו הנושא: