11 תשובות
שואל השאלה:
כן כי אף אחד לא מכיר אותי וגם אם כן הוא לא יודע שזאת אני וזה כיף כי אפשר לשאול הכל, בלי להתבייש
כן כי אף אחד לא מכיר אותי וגם אם כן הוא לא יודע שזאת אני וזה כיף כי אפשר לשאול הכל, בלי להתבייש
צודקת לגמרי
כן לגמרי
זה בדיוק ההפך מאינסטגרם
אין צורך ליפות את המציאות
אין צורך ליפות את המציאות
שואל השאלה:
לגמרי י י י י י ^
לגמרי י י י י י ^
אני גם חושבת ככה
אבל העובדה שאין אימוג'ים והכפלת אותיות כאן קצת מורידה מזה
אבל העובדה שאין אימוג'ים והכפלת אותיות כאן קצת מורידה מזה
שואל השאלה:
כן, מבאס^
כן, מבאס^
נכון! כיף לייעץ ולהתייעץ
לא רק את
לגמרי. אני כותבת מה שבאלי כי בכל מקרה זה אנונימי
ברור הכי טוב שאפשר להיות פה אנונימיים אז בכלל
באותו הנושא: