3 תשובות
לא לשפוט אותי אבל נראלי בגלל שהם דתיים..?
לא נראלי שזו אשמתך
אולי פשוט מתביישים לגשת אלייך
שואל השאלה:
לא הם ערסים כאלה נגיד יש ילדה בכיתה שהיא קופצנית ומדברת ומלאת ביטחון וקל להם לדבר איתה (והיא לא נראת ואוו שבגלל זה הם מדברים איתה)
אנונימית
^אה נו אז פשוט תהיי דומיננטית אבל אל תהיי פיק מי
את יכולה פשוט לגשת אליהם בעצמך זה לא ביג דיל