3 תשובות
לא לשפוט אותי אבל נראלי בגלל שהם דתיים..?
לא נראלי שזו אשמתך
אולי פשוט מתביישים לגשת אלייך
לא נראלי שזו אשמתך
אולי פשוט מתביישים לגשת אלייך
שואל השאלה:
לא הם ערסים כאלה נגיד יש ילדה בכיתה שהיא קופצנית ומדברת ומלאת ביטחון וקל להם לדבר איתה (והיא לא נראת ואוו שבגלל זה הם מדברים איתה)
לא הם ערסים כאלה נגיד יש ילדה בכיתה שהיא קופצנית ומדברת ומלאת ביטחון וקל להם לדבר איתה (והיא לא נראת ואוו שבגלל זה הם מדברים איתה)
אנונימית
^אה נו אז פשוט תהיי דומיננטית אבל אל תהיי פיק מי
את יכולה פשוט לגשת אליהם בעצמך זה לא ביג דיל
את יכולה פשוט לגשת אליהם בעצמך זה לא ביג דיל
באותו הנושא: