5 תשובות
לא.
ובהצלחה
ובהצלחה
לא תראי טלווזיה ותשתי מים זה לא לעניין שתשני
עדיף שלא תשני
מזתומרת לא לישון? מה ההורים לא ישנים ושומרים על הילדים בארבע עיניים? את יכולה לישון, ואם זה תינוק אז הוא יבכה ותקומי ותטפלי. מה הבעיה?
ההורים לא בייביסיטר לא משלמים להם על לשמור על הילדים וכמו בכל עבודה אי אפשר לישון באמצע משמרת מתי שאני עבדתי אפילו שהייתי עושה לילה לבן לפני המשמרת הייתי עובד 12 שעות ועושה הכל כדי לא לישון כי פעם אחת מישהו סתם שכב על משטח עץ וצעקו עליו צעקות של החיים שהוא כמעט נרדם
באותו הנושא: