5 תשובות
למה זה מלחיץ אותך?
אין לך ממש מה לעשות
אנונימית
למה אתה חושב ככה ולמה זה מלחיץ אותך?
אם אתה רוצה להיות בחורה תהיה בחורה אחשלי
אנונימית
וואי וואי לא כסאי לי להיות בת זה גרוע תחשוב על החסרונות
אנונימית