3 תשובות
יש לי חברה היא הייתה מכית והוא היה בקרבי והם נפרדו בגלל הצבא לדעתי זה סתם תירוץ בגלל שקצת קשה נפרדים זאת הייתה ההחלטה שלהם אם הם באמת היו אוהבים הם לא היו נפרדים
אנונימית
יש כאלה.
זה קשה לתחזק ככה קשר אבל אם באמת יש אהבה ורצון זה יכול להצליח.
זה קשה לתחזק ככה קשר אבל אם באמת יש אהבה ורצון זה יכול להצליח.
זה קשה אין מה לעשות אם אוהבים מתגברים
אנונימית
באותו הנושא: