6 תשובות
זה קרה לי פעם אחת, ואת האמת כמה שאני מסרב להודות בזה, פשוט המשכתי כרגיל, כי הוא נראה טיפוס מאוד אלים. נתתי לו את הדברים שלו והוא הלך.
בלי לחשוב פעמיים, עובר לשרת לקוח אחר
אנונימי
הייתי מתעלמת וממשיכה כרגיל.
כשלקוחות מגיעים ככה סתם במצב רוח רע, לבקש מהם להפסיק לא יעזור ורק יעצבן אותם יותר. זה וויכוח מיותר.
אומרת לו אדוני תוריד תטונים ומהר תדבר כמו שצריך אם לא מצטערת לא יכולה לעזור לך מאמי
בכל מקום עבודה אפשרי שעבדתי בחיים אף אחד לא קילל אותי, כי אני לא מחפשת לריב גם אני נותנת את השירות שצריך ואת המידע בלי לריב עם האנשים ובלי להתווכח איתם יותר מידי, בסהכ הם הלקוחות ואני המוכרת.....
בנות שעובדות איתי איך הן מדברות לפעמים ללקוחות , לפעמים בהתנשאות, בזלזול . אפילו שהן מדברות יפה ולא מקללות. הצורה שהן מדברות דוחה ומגיע להן לחטוף קללות וואלה.
אנונימית
אין מצב כזה שבנאדם יקלל אותי סתם בלי סיבה.... אם פנית אליו לא יפה או הסברת לו בצורה מזלזלת (יכול להיות שלא הרגשת אפילו שזלזלת...) כנראה הגיע לך.
אם באמת לא עשית כלום ולא ברור מה קרה . סתם מפגר
אנונימית
באותו הנושא: