3 תשובות
את צריך אזרה או עידוד?
סליחה על החוסר אכפתיות אבל אני לא מבינה מה השאלה.
מדווחת
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה היא מה הייתי אמורה לעשות.
זה לא קשה כל כך להבין שכשבן אדם מתוסכל הוא צריך הכוון לגביי הצעדים הבאים שלו ואני פשוט הייתי כל כך מוצשת שאפילו לא חשבתי על המבנה החוקי בסטיפס.

בכל מקרה הצורך כאן היה ברור, ולא מפתיע אותי שאת מסתתרת מאחורי אנונימית.

אשנה את שאלתי בעקבות תלונתך.

ולתשובה 1, קודם כל תודה על הנכונות וצר לי שעכשיו זה לא רלוונטי. תודה!
אנונימית