9 תשובות
סליחה חשבתי התכוונת למשהו אחר
לאמנות הקשקושים (nft) שנמכרים במיליוני דולרים
ציור דיגטלי זה משהו אחר כמובן (:
אין לי מושג
זה ממש קשה (בתור אחת שעושה את זה גם)
אני מעריך את זה. יש אנשים שלא, זה שלהם.
אני לא יודעת. אני אישית נורא מעריכה ציורים דיגיטליים, ובעצמי נהנית לצייר דיגיטלי.
יש אנשים שאומרים שזה קל, אבל הם לא יודעים שזה יכול להיות הרבה יותר קשה מרישום.
כי הם לא מבינים כמה קשה זה, אני מציירת ואני ממש לא מסתדרת עם דיגיטלי. ניסיתי אבל זה ממש קשה ללמוד לעשות את זה טוב
שואל השאלה:
איפה למדת אנטומיה ופרופורציות? אם יש לך סרטונים או קורס להמליץ עליו אשמח :)
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
לוקח שנים ללמוד את זה
אנונימית
כי זה אשכרה דבר מטומטם
עם כל הערכה שלי לאומנות
אני כן מעריך אם זה ברמה גבוהה.
כי זה ליטרלי צ'יטים בתור אחד שלקח לו לא מעט זמן ללמוד אנטומיה ופרופורציות ואשכרה לצבוע ובדיגיטלי זה פשוט כלכך הרבה יותר קל.
אלא אם כן זה ברמה גבוהה ואז רק כאלה שלא באמת מבינים בציור לא יעריכו.