5 תשובות
חחח כן ואני מזדהה
אני רבה איתם רק בשביל השקט הנפשי שלי
שואל השאלה:
^ וואי ככ
אנונימית
כן, זה נורמלי
נורמלי..לפעמים רבים איתם ויש שקט כמה ימים חחח
אני אישית מרגישה רע כשאני רבה איתם אבל זה לגמרי נורמלי