התחברות
הרשמה
אני בוכה איזה מביך זה אפילו אני הרגשתי מבוכה -
קישור מצורף
14 באוקטובר 2021, 08:53
פדיחות
טיקטוק
tiktok
musically
מיוזיקלי
4 תשובות
ראיתי את זה לפני כמה דקות
צ
צפרדע21
lol
.
.א.נ.ו.נ.י.מ.י.
חחח אווץ' זה בטח כאב
א
אלכס צמיגים
אוי מסכן
ה
הנסיכה שלי .
באותו הנושא:
נכון מביך שגבר בוכה מול אנשים?
זה מביך אם אני בוכה עדיין לפעמים בגלל החתולה שלי שמתה לפני חודש??
האם אני מוזרה שלא אכפת לי שגבר בוכה וזה אפילו מושך אותי בגלל שזה מראה שהוא רגיש ולא מפחד להראות את הרגשות שלו?
שלחתי לה "את אוהבת אותי?" כי הרגשתי ממש רע (לבת זוג שלי) ובכיתי (לא בוכה בחיים) הרגשתי שהיא לא אוהבת אותי וזה סתם
אם אני אשלח לקראש שלי בריפליי תמונה שלי בוכה אני אצא מביכה ?
למה כל פעם כשאני בוכה אפילו טיפה ממש קשה לי לנשום?זה נורמלי הדבר הזה?
אני בוכה בטירוף כי כל כך הרבה זמן לא הרגשתי טוב עם עצמי ועכשיו אני כן
הגיוני שנפרדתי מחבר שלי הרגשתי הקלה ולא בכיתי אפילו?
כמעט כל יום אני בוכה בגלל התאהבות לא הדדית במישהי, אפילו שעבר כבר הרבה זמן
עד כמה זה מביך?? התמתחתי ויצא קול כזה אוו כמו של כלב בוכה ואז באיזה אחד הביניינים ליד איזה כלב ענה לי
אני בוכה כבר איזה 10 דקות, ממש ממש בוכה, אפילו לא יודעת למה. למה זה קורה לי?