6 תשובות
אם בא לך אז כן מה שבטוח אם תכיני לו אז כנראה ביום הולדת שלך הוא יעשה גם פשוט תתחילי עם זה ואז תיהיו כאלה שמכינים אחד לשני... את יכולה לקנות לו משהו או להכין אבל בכללי אני לא יודעת בן כמה הוא אז אין לי איך לעזור לך
היי גם לדעתי את צריכה להתחיל סבב של מתנות בימי הולדת שלך ושלו אז כן, תתני לו מתנה. ובן כמה הוא? אני אנסה לעזור לך לבצור מתנה לפי הגיל שלו
שואל השאלה:
19
אנונימית
ביומולדת שלי אחי נתן לי סטירה
e1a
לדעתי אפילו ברכה מושקת יכול להיות יפה
אה בגילי לול. את לא חייבת להשקיע לו. אם הוא בצבא אז תעשי לו מארז קטן וחמוד כזה של גרביים, סבון, דברים כאלה... ואם לא את יכולה להכין לו כוס עם שוקולדים זה תמיד עובד
באותו הנושא: