4 תשובות
שואל השאלה:
זה לא באחריותי אנשים שילמו על זה כבר אז אני הולכת בחינם
זה לא באחריותי אנשים שילמו על זה כבר אז אני הולכת בחינם
אם לאמר את האמת אין שם כלום בערך. ממליצה ללכת לאקווה כיף עם פתוח
שואל השאלה:
כן אני גם לא.. רציתי אילת
כן אני גם לא.. רציתי אילת
לא מבין למה כולם הולכים למלונות בטבריה בתור אחד שגר בטבריה
באותו הנושא: