12 תשובות
כן שהייתי קטנה
לא
xm1
שואל השאלה:
בטח התעצבנת נכון?
אנונימי
זה לא קרה לי ולא עשיתי את זה לאחים הקטנים שלי למרות שזה אחלה רעיון תודה
ברור מן הסתם אני בכיתי לא כעסתי
שואל השאלה:
ולא יכולת למנוע את זה שהם ינעלו אותך בחדר ? לברוח מהחדר ליפני שהם סוגרים את הדלת?
אנונימי
יותר גרוע,במחסן.
שואל השאלה:
אותי נעלו גם וניסיתי להתנגד אבל ללא הצלחה
אנונימי
כנל אבל מזל שהיה לי טלפון לפחות
לא אני נגד אלימות בכל צורה
ואם לאחים שלך יש בעיה עם זה שילכו לאישפוז שידחפו להם כמה כדורים כדי לרסן אותם
אנונימי
אצלי היינו נועלים אחד את השני מחוץ לבית