6 תשובות
יהיה לך קשה אבל אם תרצי אין זו אגדה. בהצלחה
בהתחלה של הגשר של הכמה ימים ראשונים די קשה לאכול דברים אבל אז מתרגלים, מדבר מניסיון (:
אני במקומך לא הייתי מוותרת על שווארמה לא משנה מה
שואל השאלה:
כששבת תצא אלך לאכול תודהה;))))
כששבת תצא אלך לאכול תודהה;))))
אנונימית
לדעתי יהיה לך טיפה קשה כי גשר בכמה ימים בראשונים מציק וזה לוקח זמן להתרגל אליו אבל תנסי. בתאבון :)
יהיה לך קשה בלאפה או פיתה
לאכול חתיכות קטנות אולי פחות
לאכול חתיכות קטנות אולי פחות
באותו הנושא: